OPRETTELSE OG BESTILLING

Det er ganske nemt at blive oprettet som EAN kunde og betale via tilsendt faktura igennem det kommunale indscanningssystem.

Oprettelsen sker i første omgang via hjemmesiden under kundeoprettelse. Efterfølgende tjekkes oplysningerne igennem af vores personale, hvorefter det er muligt at foretage online bestillinger. I mange tilfælde vil bestillinger blive leveret af vores eget kørselspersonale efter nærmere aftale med institutionen.

REPARATIONER OG SERVICE

På grund af vores i forvejen omfattende kørsel til skoler mm. er det også muligt at få afhentet reparationer.

Det kan være alt lige fra guitarer og andre strengeinstrumenter som skal serviceres, til reparationer af forstærkere, keyboards, el-klaverer og PA anlæg mm. Vi afhenter reparationerne der hvor det ønskes og de bliver leveret tilbage til samme sted, når de er repareret. Inden tilbageleveringen vil kunden naturligvis have modtaget et tilbud på de enkelte reparationer, og i tilfælde hvor en reparation ikke ønskes effektueret, koster det ikke noget, og produktet tilbageleveres til igen uden omkostninger.

Hvis du er registreret som kunde i vores system, kan du booke afhentning af reparationer direkte på hjemmesiden via kontakt formularen. Skriv blot hvilke reparationer der er tale om, og hvor og hvornår de ønskes afhentet.

Søg

Click for more products.
No produts were found.

Menu